6 veckor


Sen blev det dags för valparnas första bilfärd - till Ulrika föräldrars stuga i Broddetorp - där var det många nya människor bla Alina, brorsbarn, och hennes kompis Jonna 


Alina och Jonna agerade valpvakter när det var dags för alla vuxna - mamma Irene, pappa Björn, bror Peter med flickvän LillMarie och Conny - att fiska kräftor!


SJÄLVKLART var jag oxå med


Viktigt att placera ut alla burar rätt!!


Mitt fina brorsbarn Alina och Ikaros


På kvällen vittjade vi upp alla dessa kräftor!!


Ila ställer upp sig


Mamma gosar


Ikaros


Pappas potatisland var riktigt spännande


Ikaros


Conny & Lava vaktar valparna


Lava försöker ha sin pinne i fred...


...det går sådär...! 


Pappa ligger i valphagen och gosar med "di små"


Mitt älskade Broddetorp fick denna helg ha valpar i huset för första gången på många år


Här ute är också min älskade Totte begravd - hans aska är spridd i ån som han älskade att simma i 
och en sten ligger vid hans favoritplats i trädgården


Valpbesök på söndagskvällen när vi kom hem - Pia, Robert och Desiree


Desiree och Indra


Conny har armar som somnat efter att tre valpar somnat på hans armar . Och då kan man ju inte störa dom!!



Pepsi är hämtad idag oxå och sitter redan och tittar på valparna - om 10 dagar har hon förhoppningsvis egna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: